Isnin, Ogos 23, 2010

Dilemma seorang isteri & ibu

cewah.. tajuk entry cam apa je kan..

bukan dilemma apa pun.. cuma dok nak kena pikiaq menu berbuka tiap2 ari.. menu tu plak kena ngam dgn perut hubby ku yg suka makan pedas & kena jgk ngam dgn perut puteri & putera ku yg tak mkn pedas.. dah tak tau nak masak apa dah... Ari ni dah ari ke 13.. stakat ni mmg aku masak je kat umah.. tak pernah lg beli lauk kat luar.. Ada 2 kali bukak posa kat luar.. tu pun puteri ku yg ngidam nak mkn KFC & Pizza.. Apa lg nak masak ek.. aku dah masak nasi daging, nasi ayam, nasi tomato, nasi lemak, dah buat kari, masak lemak, masak kurma, sambal tumis, sup & mcm2 lg la.. tak tau dah nak masak apa.. apa lg ek.. cuba korang bg idea sket

3 ulasan:

cas berkata...

lontong, soto..mee siam. ni peberet aku.nanti buat, pos ek!

edaleeja berkata...

sakan ainee ko order ngan ena..

na, masak taucu plk..ikan ka, ayam ka..tak pon sayur lemak (putih)..budak2 leh makan..ayah nye plk masak je ayam masak merah

erm...menu 2 hr lepas ni :D

ridzna berkata...

ainee : lontong, soto.. hmm.. best gak.. tp kalu aku pos nnt dah basi la..

eda : sayur lemak dah masak, taucu kureng digemari sket.. ayam masak merah pun dah buat dgn nasi tomato ari tu.. dah tak tau nak pk dah..