Selasa, September 02, 2008

i'm back after a long rest

first of all.. aku nak mintak maaf pada sesapa yang aku pernah buat salah.. ye la bulan ramadhan dah masukkan.. SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK..
hmm.. ari ni start keje balik after 2 weeks rest.. lama btol aku rest.. 1 week MC + 1 week annual leave.. ramai yg call tanya nape aku mc.. ye la mc sampai seminggu.. nak buat cemana.. dah dr kat hospital putrajaya yg bg mc.. sebabnya.. aku miscarry sekali lg.. nak buat cemana kan.. mmg rezeki aku nak bg kawan kat farah blom ada lg.. nak kata sedih.. ntah la .. cemana nak cakap ek.. masa miscarry yg 1st dulu mmg aku nangis.. yg 2nd ni mungkin aku dah bersedia kot nak hadapi skali lg bila nampak je spotting ari tu.. masuk je opis ari ni.. ramai yg dok tanya.. "ena ok ke??".. jawapan aku senang je.. "ok"
hmm.. dah la.. malas dah nak citer benda sedih ni lg.. skarang kan bln ramadhan.. mesti la kena gumbira.. moga dgn kedatangan bulan berkat & rahmat ni kita semua mendapat keberkatan & dilimpahi rahmat oleh -NYA.. Amin..

Tiada ulasan: