Khamis, September 25, 2008

aku yg 'fenin'

sakit sgt kepala aku ari ni.. dah 2 hari mem kecik buat hal.. dia tak leh nak tdo.. kul 4pg baru dia nak lelap.. sedangkan dah telan ubat selsema coz dia selsema 2-3 hari ni.. jenuh la dok layan dia nak bg dia tdo.. kul 4am baru dia tdo, sedangkan aku & hubby nak kena bgn sahur kul 4.45am.. aku ni lps sahur confirm la dah tak leh nak tdo blk.. lps sahur, kemas apa yg patut, siapkan bekal mem kecik nak bwk pi nursery, lepak kejab.. pas tu 6.40am dah keluar dr umah coz bln posa ni aku masuk awal, 7.30am..

waktu break tgh td mmg aku tak lepaskan.. dpt lelap se"round" rasa lega sket kepala ni.. jgn la mlm ni cik farah buat cam tu lg, mau ada org 'mc' esok coz tak cukup tdo..

p/s : sesapa ada petua cemana nak bg anak aku tu senang tdo?? tolon.. tolon.. aku dah tak larat dah nak layan dia mlm ni..

Tiada ulasan: