Jumaat, Mac 06, 2009

yey..

wowwee.. dah lama tak update blog ni.. dah berabuk, bersawang dah.. bukan apa.. bz sket (bz ke??)

sebenarnya aku tak sabar nak tunggu abis keje ari ni.. kenapa ek?? sbb... aku nak balik kg.. dah lama sgt tak jenguk kg.. rasa nya ada la kot 3 bln.. sejak2 kena kuarantin ni, mmg aku kat puch*ng & pj je la.. biasa nya tiap2 bln mesti blk kg, tak kira la blk ked*h @ blk per*k.. tp bila dah kena kuarantin, asyik dok bilang hari la bila nak dpt blk kg.. antara yg paling gumbira mesti la anak aku.. sebut je nak blk kg, tiap2 hari dia tanya bila nak blk kg.. smlm masa aku dok tgh pack baju utk blk kg.. dia pun sibuk nak nolong.. katanya kalau cepat siap pack boleh cepat blk kg.. hahaha.. apa la budak tu, dia ingat lps pack baju terus blk kg kot..

pasal pregnancy aku lak.. alhamdulillah.. dah masuk 4 bln.. dah mula rasa tendangan manja dr makhluk kat dlm uterus (hahaha.. guna bahasa bio lg) aku ni.. skarang pun dok rasa dai menendang (cam dia tau je aku tgk citer pasal dia..) aku harap sumernye selamat... doakan aku ek..

p/s : tq pd sumer yg dtg masa house warming umah aku dulu.. pd yg tak dpt dtg.. bleh dtg bila2 masa.. tp call dulu kay..

Tiada ulasan: