Isnin, Januari 16, 2012

Macam-Macam Ada

hmmm... blogku dah bersarang berhabuk & bermacam-macam lagi...
makin malas nak update... mcm-mcm nak cerita.. tp tak tau  nak cerita cemana...

ok cerita 1:
aku dah abih jd student.. even though blom convo.. tp dah blk bekerja.. so dah bukan student lg dah.. dah jd pekerja "saya yang menurut perintah" la starting 30/12/2011 walaupun aku nyer research report blom approve lg... & skarang dah jd makin manja coz hubby dah jd driver/peneman setia, mengambil & menghantar aku pergi/blk opis.. katanya kesian tgk aku yg makin tak larat nak jln coz dah almost 8 bln pregnant...

cerita 2 :
kakak farah dah standard 1.. dia excited sgt masuk standard 1.. ibu & ayah pun sama excited walaupun rasa cam sedih gak sbb dia dah besar.. cepat je kan masa berlalu... banyak gak amik gambar dia masa 1st day of school.. tp gambar tu ada dlm my hp, lupa la plak nak bwk cable utk transfer gambar tu ke pc.. nnt la.. kalau ibu rajin ibu upload..

cerita 3 :
as for abang afiq yg masih mengaku & kekadang menggelarkan dirinya "adik".. lately makin mengada2.. dah dpt rasa kot yg dia bakal ada pesaing w'pun masa adik nye lahir nnt dia dah 2 thn 7 bln.. kekadang tu mmg angin jgk nak melayan karenah dia tu.. ye la dgn kita yg dah penat seharian kat opis, pas tu penat bwk perut yg makin besar.. mengucap je la bebanyak..

cerita 4 :
baby kat dlm perut ni makin kuat menendang... kekadang senak jdnya... rasanya dia besar skit kot dr kakak & abg dia.. bila buat 3d/4d scan last saturday (14/1/12) muka dia mcm muka abg, bulat je.. mcm ibu kot.. tak mcm kakak.. kakak muka bujur cam ayah.. nak tgk muka baby ni bleh check kat fb aku...

tu je la stakat ni.. bila nak sampai mood rajin ek.. patutnya environment baru kena mood pun berubah.. may be sbb penat bwk perut kot ;).. till then.. bobbye..

Tiada ulasan: