Selasa, Oktober 13, 2009

Sama tapi tak serupa ??

Ni gambar anak-anak aku.. sama coz anak-anak aku & hubby.. tp tak serupa kot.. ada la sket sama..


Farah (45 hari)
Afiq (35 Hari)

8 ulasan:

Juraimee berkata...

wowww... comeii.. tapi aku rasa cam muka ko masa tido je... hehheheh..
sorry arituh tak sempat nak ke tanjung piandang tuh....
mak aku masuk spital..

kim salam kat manis.....

ridzna berkata...

ooo.. cam muka aku masa tdo je ek.. nak kata aku suka tdo la tu.. tp mmg masa aku ngandungkan si kecik tu aku mmg suka tdo.. tp mmg comel kan.. se comel mak dia ;)

Mask-roll berkata...

afiq mmg cam ibu la...farah cam ayah..hehehehe

ridzna berkata...

mas org ke-3 yg cakap afiq cam kak ena.. org lain sumer cakap afiq cam ayah dia & farah cam kak ena.. tp x kisah la.. yg penting depa 2 org tu mmg anak2 kak ena & hubby..

Mask-roll berkata...

wakakak...btul2....mas nmpk afiq cam kakena sbb muke dia bulat...cam akak... farah muker dia bujur n pnjg skit..cam ayah dia...tp iras2 ibu n ayah dia dua2 ada..kata parents dia...mane tumpahnye kuah kalo x ke nasi...hohoh

cas berkata...

haha..dah satu acuan, cam sama je. cuma sorang acuan girl, sorang acuan boy..hehe.

ridzna berkata...

tu la.. pakai acuan sama.. yg pasti mmg anak2 aku & hubby..

salzahari berkata...

tahniah...dah sepsg! ;)